Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

10 trends in klantbeleving (CX) in 2024

Wij hebben er zin in na een mooi jaar en zijn klaar voor alles wat het nieuwe jaar gaat brengen. Ook zo benieuwd wat dat is? Dit is ‘m, de top 10 trends in klantbeleving en CX.

Read More
Maurice Jacobs Maurice Jacobs

Wat is 9+ klantbeleving?

Klanten verwachten meer en bedrijven moeten zich aanpassen. Welkom in de wereld van de 9+ klantbeleving! Maar wat is een 9+ klantbeleving precies? En waarom is het zo belangrijk?

Read More
Maurice Jacobs Maurice Jacobs

De 11 voordelen van een uitstekende klantbediening voor bedrijven

Een goede klantbediening is voor bedrijven ongelofelijk belangrijk. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 75% van de klanten bereid is om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Maar dat is zeker niet het enige voordeel van een uitstekende klantbediening. We hebben in totaal 11 voordelen op een rij gezet.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Wat gemeten wordt, wordt gedaan!

Creëer een holistisch governance raamwerk dat de prestatiegebieden die vaak alleen op afdelingsniveau zichtbaar zijn verbindt, zoals SOW.

Read More
Diederik Gerbranda Diederik Gerbranda

Wat is jouw waarom?

Het genereren van customer advocacy vereist dat iedereen in een organisatie en iedere afdeling zijn strategie en strategische doelen en acties op korte en lange termijn op elkaar en op het doel van het genereren van customer advocacy afstemt.

Read More