Crisis op de klantenservice! Waarom die hoge NPS-score uit het begin vaak keldert
De NPS-score daalt. Zelfs tot onder jullie initiële doelstelling. Wat is hier aan de hand?
10 trends in klantbeleving (CX) in 2024
Wij hebben er zin in na een mooi jaar en zijn klaar voor alles wat het nieuwe jaar gaat brengen. Ook zo benieuwd wat dat is? Dit is ‘m, de top 10 trends in klantbeleving en CX.
Drie redenen waarom klantbeleving in de zorg zo belangrijk is
Klantbeleving lijkt misschien iets dat uitsluitend bij commerciële bedrijven past. Toch is het minstens zo belangrijk binnen de zorgsector, waar het patiëntenbelang centraal staat.
Wat is 9+ klantbeleving?
Klanten verwachten meer en bedrijven moeten zich aanpassen. Welkom in de wereld van de 9+ klantbeleving! Maar wat is een 9+ klantbeleving precies? En waarom is het zo belangrijk?
Proactieve benaderingen om klantbeleving te verbeteren: Van feedback tot implementatie.
Hoe kun je als organisatie continue je klantbeleving verbeteren? Door een proactieve aanpak! Alleen reageren op feedback is niet genoeg, het gaat om het anticiperen op de behoeften en wensen van de klant voordat ze zelfs maar worden uitgesproken.
Wat is Klantbeleving en waarom het juist nú belangrijker is dan ooit
Geen wonder dat het erg belangrijk is om je als organisatie te focussen op klantbeleving. Maar wat is klantbeleving precies, hoe zorg je ervoor dat de klantbeleving meer dan ‘gewoon goed’ is en hoe draagt het exact bij aan de bedrijfsresultaten? Je leest het hier.
Tien redenen waarom kundige klantadviseurs het verschil maken voor tevreden klanten
Natuurlijk heb je een mooi merk en lever je goede producten of diensten. Maar er is één ding dat eenzaam bovenaan staat als het gaat om wat klanten écht belangrijk vinden binnen klantbediening. Dat is je klantadviseurs! We geven tien redenen waarom.
Klantbediening meten in slechts één KPI
Wil je je klantadviseurs helpen om klanten op de beste manier te bedienen? Focus dan op wat écht belangrijk is en gebruik een goede stuur-KPI.
Hoe technologie de efficiëntie en kwaliteit van klantbediening kan verbeteren
We hebben een aantal manieren op een rij gezet waarbij technologie de efficiëntie en kwaliteit van je klantbediening kan verbeteren.
Hoe je als bedrijf met klantbediening kan inspelen op veranderende klantverwachtingen
Om in te spelen op veranderende klantverwachtingen, moet je weten welke dat zijn. We zetten er een aantal op een rij en hoe je daarmee om kunt gaan.
Vijf manieren om je klantbediening te verbeteren en klanttevredenheid te verhogen
We vertellen je graag waarom het optimaliseren van de klantbediening essentieel is om een hoge NPS te bereiken en welke strategieën je kunt inzetten om de klantbediening te verbeteren.
NPS verhogen door klantbediening te optimaliseren
We vertellen je graag waarom het optimaliseren van de klantbediening essentieel is om een hoge NPS te bereiken en welke strategieën je kunt inzetten om de klantbediening te verbeteren.
De 11 voordelen van een uitstekende klantbediening voor bedrijven
Een goede klantbediening is voor bedrijven ongelofelijk belangrijk. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 75% van de klanten bereid is om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. Maar dat is zeker niet het enige voordeel van een uitstekende klantbediening. We hebben in totaal 11 voordelen op een rij gezet.
Betaalachterstand? Júíst in stressvolle situaties kun je klanten positief verrassen
Hoe je kan verrassen bij betaalachterstanden van je klanten met kennis vanuit ervaringen en pro-actief benaderen
Word net als de GGD positief verrast met onze WFM (Young) Professionals
Hoe de WFM Professionals van SmartCenter het Bron- en Contactonderzoek in goede banen hebben geleid
Wat gemeten wordt, wordt gedaan!
Creëer een holistisch governance raamwerk dat de prestatiegebieden die vaak alleen op afdelingsniveau zichtbaar zijn verbindt, zoals SOW.
Customer Centricity vergt een gemeenschap
Dit artikel gaat over herijken van 'Care' en de rol van customer advocacy (NPS 3.0) voor een duurzame en succesvolle organisatie.
Wat is jouw waarom?
Het genereren van customer advocacy vereist dat iedereen in een organisatie en iedere afdeling zijn strategie en strategische doelen en acties op korte en lange termijn op elkaar en op het doel van het genereren van customer advocacy afstemt.