Klantcontact digitaliseren?

SmartCenter maakt het digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet.

Digitaliseren


Gemak voor de eindklant, dat is het streven. Maar helaas is dit nog lang niet altijd het geval. Denk aan telefonische vragen over bijvoorbeeld openingstijden. Dit kost jouw medewerkers onnodig tijd en het bedrijf veel geld. Gelukkig kan het anders. Met het digitaliseren van het klantcontact maak je vermijdbaar klantcontact digitaal, bijvoorbeeld op de ‘mijn omgeving’ op de website of via een chatbot. Zet jij de stap naar het klantcontact digitaliseren?



SmartCenter werkt volgens de SmartWork® methodiek, waarbij we medewerkers hebben opgeleid om niet alleen het klantcontact af te handelen, maar ook jouw organisatie sterker te maken. Digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet. Dit doen we door middel van een continue verbeter loop en innovatieve tooling. We helpen bij het optimaliseren van de kanaalsturing, waardoor de customer experience verder wordt verbeterd.

Aankomende evenementen

Meer evenementen

Smart Thinking Seminar

Smart Thinking Seminar

12:30 - 17:30
Jaarbeursplein, 3521 AL Utrecht
SmartGame

SmartGame

09:30 - 17:00
AtHand, Prins Hendrikkade 176-20, 1011 TC, Amsterdam​
SmartGame events

SmartGame events

13:30 - 17:30
AtHand, Prins Hendrikkade 176-20, 1011 TC, Amsterdam

Innoveren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter is continu bezig met innovaties op het gebied van klant- & medewerkersbeleving. Ben je benieuwd hoe wij het inwerktraject van medewerkers verkorten en leuker maken? Bekijk hieronder de video van onze SmartGame.
Miranda Everts, MoneyYou