Klantcontact professionaliseren?

SmartCenter maakt het mogelijk met inhouse flexteams!

Professionaliseren


Het inrichten van klantcontact vergt de nodige professionalisering bij uitbreiding van medewerkers, waarbij processen maar ook kwaliteit en KPI's gemoeid zijn. Op welke wijze kan het klantcontact, zowel online als offline, stap voor stap professioneler en flexibel ingericht worden?


SmartCenter biedt flexibele oplossingen om jou en het klantcontact team te ondersteunen in de uitdaging van het professionaliseren van klantervaringen. Allereerst door middel van een gemotiveerd supportteam die helpt om jouw uitdagingen naar een volgend niveau te tillen. Door middel van ondersteuning op locatie, dag in dag uit. Zo zou de SmartScan een goede optie zijn om de huidige situatie in kaart te brengen. Welke processen zijn er, hoe is werving en selectie geregeld, maar ook training en opleiding voor medewerkers, de huidige cultuur en bijvoorbeeld workforcemanagement, reporting en kwaliteit. 

Innoveren op het gebied van klantcontact?

SmartCenter is continu bezig met innovaties op het gebied van klant- & medewerkersbeleving. Bent u benieuwd hoe wij het inwerktraject van medewerkers verkorten en leuker maken? Bekijk hieronder de video van onze SmartGame.
Jan Peter Balkenende

Aankomende evenementen

Meer evenementen

Smart Thinking Seminar

Smart Thinking Seminar

12:30 - 17:30
Jaarbeursplein, 3521 AL Utrecht
SmartGame

SmartGame

09:30 - 17:00
AtHand, Prins Hendrikkade 176-20, 1011 TC, Amsterdam​
SmartGame events

SmartGame events

13:30 - 17:30
AtHand, Prins Hendrikkade 176-20, 1011 TC, Amsterdam