KENNISBANK
5 SmartSteps® naar professioneel & kostenefficiënt klantcontact
Klantinteractie met organisaties waar consumenten enthousiast van worden is vaak snel & gemakkelijk, werkt digitaal perfect en is persoonlijk in de situaties dat het moet. Als consument vinden we dit vanzelfsprekend, maar voor een organisatie vergt het de juiste stappen in de juiste volgorde om een dergelijke service schaalbaar en constant aan je klanten te kunnen bieden. Het continu denken vanuit de klant is hierbij essentieel. Vandaar dat SmartCenter haar SmartStep model heeft ontwikkeld om stap voor stap te komen tot een klantcontactcentrum (KCC) omgeving dat voldoet aan de wensen en behoeften die klanten en de eigen organisatie stelt aan het KCC.
POSTER: 5 SMARTSTEPS® NAAR EEN PROFESSIONEEL KCC
Download de poster
Een goed vastgestelde klantcontactstrategie is essentieel om klantenservice goed in te richten. Passend bij je merkbeloften, missie en visie van de organisatie. Toch ervaren we dagelijks dat het voor veel organisaties moeilijk is om de klantfocus vast te houden en klanten voor langere tijd aan zich te binden. Met het SmartStep model kom je stap voor stap te tot een klantcontactcentrum (KCC) omgeving dat voldoet aan de wensen en behoeften die klanten en de eigen organisatie stelt aan het KCC.