KENNISBANK
Insourcen, outsourcen of ‘smartsourcen’?
Klantinteractie met organisaties waar consumenten enthousiast van worden is vaak snel & gemakkelijk, werkt digitaal perfect en is persoonlijk in de situaties dat het moet. Als consument vinden we dit vanzelfsprekend, maar voor een organisatie vergt het de juiste stappen in de juiste volgorde om een dergelijke service schaalbaar en constant aan je klanten te kunnen bieden. Het continu denken vanuit de klant is hierbij essentieel. Vandaar dat SmartCenter haar SmartStep model heeft ontwikkeld om stap voor stap te komen tot een klantcontactcentrum (KCC) omgeving dat voldoet aan de wensen en behoeften die klanten en de eigen organisatie stelt aan het KCC.
CORONA VERANDERT KLANTCONTACT BLIJVEND. ZO SPEEL JE DAAROP IN.
Download de whitepaper
Door COVID-19 krijgen bedrijven en overheden te maken met grote pieken en dalen in service-verzoeken. Er zijn wereldwijd ook veranderingen in het gedrag van klanten te zien, waarbij er in de individuele landen een sterke correlatie is tussen berichtgeving over nieuwe gevallen van het Coronavirus en de toename van service-verzoeken.