
Smart Talk:
Dé sparsessie binnen klantcontact
Datum binnenkort beschikbaar
Locatie: Robeco Rotterdam
Hofplein 19, 3032 AC, Rotterdam
We bespreken onder andere;
Hoe je klantcontact strategisch inzet voor klantloyaliteit en bedrijfsresultaten
Praktijkervaringen en inzichten van Martijn Boevink (Van Lanschot Kempen)
Concrete oplossingen voor uitdagingen zoals capaciteitstekorten en hoog verloop
Gastspreker Martijn Boevink - Van Lanschot Kempen
Over het Event
Smart Talk is hét moment om met vakgenoten in gesprek te gaan over de huidige ontwikkelingen binnen klantcontact. In een vernieuwde opzet wordt deze inspirerende sessie vier keer per jaar door SmartCenter georganiseerd, met boeiende thema’s, interessante sprekers en een aansprekende locatie.
De sessies zijn speciaal gericht op directie en management die betrokken zijn bij klantcontact, waaronder klantcontactmanagers, HR-managers, WFM-managers en verandermanagers. Smart Talk biedt de perfecte gelegenheid om kennis te delen, inzichten op te doen en waardevolle connecties te leggen.
Schrijf je in
Schrijf je direct in met onderstaand formulier, wij zien je graag .
Smart Talk maart 2025: High Performing Customer Care Center
Op 27 maart vindt de eerste Smart Talk van dit jaar plaats bij Van Lanschot Kempen in Rotterdam.
Het thema van deze sessie: High Performing Customer Care Center. Hoe transformeer je een klantcontactafdeling van een probleemoplosser naar een strategische pijler die bijdraagt aan klantloyaliteit, medewerkersbetrokkenheid en bedrijfsresultaten?
We gaan in op actuele ontwikkelingen en uitdagingen binnen de branche en bespreken concrete oplossingen voor vraagstukken zoals capaciteitstekorten, hoog verloop en ziekteverzuim. Het definitieve programma ontvang je per mail na de aanmelding!
De inloop start om 10:00 uur en we ronden af met een lunch, uiterlijk om 13:00 uur.
Gastspreker
Martijn Boevink,
Client Services Manager bij van Lanschot Kempen.
Martijn begon zijn carrière ruim 20 jaar geleden als klantadviseur, daarna doorgegroeid als WFM’er en is inmiddels al meer dan vijf jaar manager van de afdeling Client Services bij Van Lanschot Kempen voor de Private Bank en Evi. Als echte klantcontactfanaat kent hij alle ins en outs van de branche en brengt hij een schat aan ervaring mee.
Tijdens Smart Talk deelt Martijn zijn inzichten over de ontwikkelingen binnen Van Lanschot Kempen, waaronder de reis naar een 9+ klantbeleving middels het structureel verbeteren van de kwaliteit tegen acceptabele kosten. Een inspirerend verhaal vol praktijkervaring en waardevolle lessen!