Versterk je klantcontact met onze Managed Flexteams

Op zoek naar flexibiliteit en kwaliteit? SmartCenter helpt je bij het opzetten van een klantcontactteam dat voldoet aan jouw unieke eisen. Met SmartCenter heb je de regie in handen.

Managed Flexteams, de kracht van flexibele klantcontactteams

Volledige ontzorging op het gebied van klantinteractie en ‘best in class’ zijn, ondersteuning van klantadviseurs met geavanceerde AI-technologie, of liever totale ontzorging in het werven, selecteren en ontwikkelen van talent? We richten onze managed flexteam services in om te voldoen aan jouw specifieke voorkeuren.

Kies voor on-site, hybride, gedeeltelijk of volledige ontzorging met SmartCenter

Bij SmartCenter begrijpen we de essentie van klantcontact. Het succes van klantcontact begint met het opbouwen van vertrouwen. Ons doel is om dat vertrouwen op te bouwen en te onderhouden, zodat het met elke klantinteractie groeit. We kijken naar de uitdagingen en behoeften binnen jouw organisatie en kiezen samen een passende oplossing. Tegelijkertijd werken we aan het continu verbeteren van jouw klantcontact, tegen lagere kosten.

Het team van SmartCenter-klantadviseurs onder leiding en toezicht van een inspirerende teamleider zorgt voor een excellente afhandeling van het klantcontact. We helpen ook bij diepgaand inzicht in het verbeterpotentieel van jouw klantbediening en het optimaliseren van klantinteracties.

Een passende oplossing voor elke uitdaging

SmartCenter helpt je met het opzetten van een klantcontactteam dat voldoet aan jouw unieke eisen en behoeften.

Employee Experience

Voor excellent klantcontact is je medewerker het allerbelangrijkst. Daarom investeren wij in carrièrepaden en professionele en persoonlijke ontwikkeling. Een blije medewerker vertaalt zich naar een blije klant.

SmartWork

De teams en medewerkers worden (be)geleid op basis van de SmartWork Methode. Deze methode is door SmartCenter opgebouwd en bevat alle best practices voor het creëren van excellent klantcontact inclusief slimme tooling.

Customer Experience

Onze teams werken met de NPS Way-of-Work. Dit is een methode om klantgesprekken direct naar een hoger niveau te brengen door middel van training en een doorvertaling naar de coaching van klantadviseurs.

Continue Verbeteren

Wij streven naar customer excellence en doen dat door middel van SmartSignals. We gebruiken data en klantinzichten die door klantadviseurs worden gelogd in onze tooling, zodat verbeterideeën kunnen worden uitgewerkt en geïmplementeerd. Zo kunnen klantadviseurs en teamleiders hun werk elke dag een beetje beter doen. En daarvan profiteert de eindklant én de organisatie.

Zo gaan we te werk

Benchmark Team - Excelleren in Klantinteractie

Met een Benchmark Team til je de klantenservice naar een excellent niveau. We richten ons op volledige ontzorging, waarbij ons team niet alleen een voorbeeldfunctie vervult, maar ook de basis legt voor geweldige klantinteracties door de gehele organisatie. We bieden een totaaloplossing waarbij we ons medeverantwoordelijk maken voor het resultaat. 

Innovatie Teams - Vernieuwing met de nieuwste technologie

Onze Innovatie Teams benutten technologie om klantadviseurs te ondersteunen, zoals door de inzet van AI. Dit leidt tot betere klantenservice, bijvoorbeeld doordat antwoorden op klantvragen sneller vindbaar zijn. We kiezen voor een laagdrempelige implementatie in samenwerking met onze technologiepartners, die bij succes breder uitgerold kan worden. 

Doorstroom Team - Ontwikkeling en Progressie

Ons Doorstroom Team ontzorgt de organisatie op het gebied van werving, selectie en indien gewenst onboarding. Ook draagt SmartCenter zorg voor de ontwikkeling van talent door klantadviseurs op te leiden en ervaring op te laten doen. Vanaf ongeveer 12 maanden zijn zij vakvolwassen en als zij aan de performancecriteria voldoen zijn ze klaar om door te stromen naar jouw organisatie.

Transformatie in klantcontact bij Van Lanschot Kempen

Ontdek hoe Van Lanschot Kempen samen met SmartCenter haar klantcontactstrategie revolutionair veranderde. Door afdelingen samen te voegen en het klantcontact gedeeltelijk in-house uit te besteden, kon Van Lanschot Kempen excelleren in klantinteracties. Een must-read voor contactcentermanagers die streven naar topkwaliteit in klantenservice.

Van start met onze blogs

Aan de slag met Managed Flexteams

Ben je klaar om klantcontact een boost te geven? Neem vandaag nog contact op met SmartCenter en ontdek hoe ons flexibele klantcontactteam jouw bedrijf helpt verbeteren. Laat ons je helpen om uitmuntende service en kwaliteit te leveren, precies zoals jij het wilt.