OPERATE
Flexteams
Onze flexteams bieden flexibiliteit en kwalitatief hoogwaardige interactie met klanten volgens een hybride werkvorm.
Benieuwd naar onze resultaten of dienstverlening?
ONZE MENSEN MAKEN HET VERSCHIL
Wij garanderen een hogere NPS tegen lagere kosten
Onze ‘best in class’ teams, onder leiding van bevlogen managers, staan voor je klaar wanneer je het nodig hebt. Of het nu gaat om je servicelevels verhogen, ondersteuning buiten reguliere openingsuren of flexibele capaciteit.
Dit mag je verwachten van een SmartCenter flexteam:
Wordt aangestuurd door een ervaren teamleider van SmartCenter, volgens de SmartWork® methodiek met optioneel SmartTools (Saas)
Bestaat uit zeer gemotiveerde klantadviseurs op basis van SmartSourcing
Kan naar wens flexibel op- en afschalen in capaciteit
PROFESSIONALS
Behaal je doelen met onze professionals
SmartCenter staat je graag bij in het inrichten van een team voor klantinteractie. Met dit team laten we je, op basis van data, zien hoe je het optimale niveau van NPS en kosten bereikt voor jouw bedrijf.
PROFESSIONALS
Een professional voor elke situatie
Onze specialisten zijn inzetbaar voor elk vakgebied en elke vraag. Zij behalen de beste resultaten samen met onze data-analisten en teamleiders. Ons multidisciplinaire team staat voor je klaar.
“Het Webcare team van SmartCenter is betrokken en raakt de juiste snaar!’’ – Intergamma
Hybride werkvorm
Of je nu wilt insourcen of outsourcen, SmartCenter biedt uitkomst. Onze flexteams werken altijd volgens een hybride werkvorm.
Gemotiveerde klantadviseurs
Onze zeer gemotiveerde klantadviseurs zijn geselecteerd op basis van SmartSourcing. Zo weten we zeker dat de juiste mensen voor je werken.
SmartWork®
SmartWork® is onze bewezen methode om je klantinteractie kostenefficiënter en flexibeler in te richten.
SmartTools
Optioneel zetten we door ons gevalideerde (SaaS) SmartTools in om de klantinteractie nog efficiënter en beter te maken.
Samen verantwoordelijk voor het resultaat
CASE STUDY
In het hart van je klant
Alles voor een duurzame, positieve klantrelatie. Vanuit het hart van je organisatie, in het hart van je klanten.