KLANTCASE
CBR
‘De samenwerking tussen SmartCenter en CBR heeft inmiddels z’n vruchten afgeworpen.’
Stuurinformatie beschikbaar gemaakt voor capaciteitsmanagement
Opstellen van klantreizen en persona’s om op basis van data klantreizen pro-actief te besturen
Inzichten hebben geleid tot een opschaling van 100 naar 230 klantadviseurs
Softskills-trainingen om positief in gesprek te zijn met klanten
Maurice Jacobs
Algemeen directeur
MEDEVERANTWOORDELIJK VOOR HET RESULTAAT
Ieder contact is een beslissend moment
Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.
MEER TEVREDEN KLANTEN
Medeverantwoordelijk voor jouw klantsucces
Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie, geloven we bij SmartCenter. Een mindset waar we ons iedere dag weer hard voor maken en die ook de omgang met onze eigen klanten kenmerkt. We maken ons (mede)verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en staan je graag terzijde om je klantprocessen van A tot Z te verbeteren. Dit doen we al meer dan 10 jaar en met succes in verschillende branches.