KLANTCASE

Intergamma

Met de chat hulpdienst “Datvraagik.nl” wilde doe-het-zelf retailer Gamma op een onderscheidende manier klussers helpen met vragen over de juiste aanpak, de goede materialen en het beste gereedschap voor elke klus. SmartCenter hielp met het inrichten van de chatfunctie en de bemensing.

  • De opzet was een hybride samenwerking tussen klantadviseurs van SmartCenter en Intergamma.

  • Er is een e-learning ‘communiceren via chat’ ontwikkeld.

  • Ook webcare via chat én social media is opgezet.

  • Winnaar beste webcare-award binnen de Retail branche.

Maurice Jacobs
Algemeen directeur

MEDEVERANTWOORDELIJK VOOR HET RESULTAAT

Ieder contact is een beslissend moment

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is onze passie en maken wij waar. We brengen je klantstrategie tot bloei door het vertrouwen van klanten te laten groeien. Digitaal waar het kan, in persoonlijk contact waar gewenst. We doen dat bewust vanuit het hart van de organisatie samen met je eigen medewerkers.

MEER TEVREDEN KLANTEN

Medeverantwoordelijk voor jouw klantsucces

Ieder contact is een beslissend moment in het opbouwen van een duurzame, positieve relatie, geloven we bij SmartCenter. Een mindset waar we ons iedere dag weer hard voor maken en die ook de omgang met onze eigen klanten kenmerkt. We maken ons (mede)verantwoordelijk voor het realiseren van je organisatiedoelen en staan je graag terzijde om je klantprocessen van A tot Z te verbeteren. Dit doen we al meer dan 10 jaar en met succes in verschillende branches.