Herijking van het concept care
Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de consumenten wil dat organisaties beter naar hen luisteren en meer om hen geven.
Care, een essentiële vorm van betrokkenheid bij de wereld
De waarde afname van traditionele marketing en de macht van consumenten, erkennen bedrijven de strategische waarde van customer service.
Wat organisaties of semi-overheden kunnen leren van een crisis én hoe ze er beter uit komen
Een interview met Herald Kerkdijk, divisiemanager Klantenservice bij het CBR.
Benchmarken in klantcontact: Vergelijk – Open ogen – Maak sterker
Waar liggen kansen in de huidige wijze waarop klantcontact geregeld is? Met benchmarken kom je daar achter!
De 5 ingrediënten van uitmuntend klantcontact
Hoe zorg je voor een uitmuntende klantbeleving? Als je van klanten ambassadeurs wil maken, heb je deze 5 ingrediënten nodig.
Dublin als inspiratiebron
SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact. We gingen naar Dublin met een aantal relaties om inspiratie op te doen.
Bekijk de foto’s! | Rondetafelsessie Smart Thinking
Bekijk hier de foto's van de inspirerende rondetafelsessie Smart Thinking, over klantbeleving, -behoud en -loyaliteit in de moderne tijd.
Klantcontact anno 2025
Hoe gaat data je helpen van reactief naar proactief klantcontact te transformeren? Dat en meer stond centraal tijdens het Smart Thinking Seminar.
Service Excellence Clinic: hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?
Op een woensdagmiddag stap je in de auto naar het Service Excellence Clinic met het thema ‘Hoe krijg je klantgerichtheid echt van de grond?’ In het mooi gelegen Woudschoten organiseerde onze kennispartner Service Excellence de clinic, waarbij managementgoeroe Daniel Ofman ons meenam in zijn visi...
Waarom NPS ook in de (semi)overheidssector gebruikt zou moeten worden
Digitalisering zorgt voor meer data en meer inzicht. Wat kan de (semi-)overheid leren van het bedrijfsleven?
3 tips om je organisatie te optimaliseren voor klantcontact
Hoe communiceert je klantcontact afdeling met de klant en, nog belangrijker, met elkaar? 3 tips om jouw organisatie te optimaliseren voor klantcontact.
Klantenservice is de nieuwe marketing
Nieuwe klanten werven kost 5x zoveel als het behouden van bestaande klanten. 10 redenen waarom klantenservice de nieuwe marketing is.
Klantcontact uitbesteden: 5 redenen waarom dit niet eng is
Klantcontact uitbesteden, veel bedrijven vinden het eng. Zonde, want ze missen een hoop voordelen. We delen er 6.
Opschalen klantcontact: zo zorg je voor flexibiliteit
Hoe ga je als bedrijf om met het opschalen van klantcontact om te zorgen voor flexibiliteit? En wat zijn de mogelijkheden?
Expertsessie CX – De weg naar een 9+ organisatie!
Hoe Van Lanschot Bankiers een 9+ werd in klantenservice? Lees hier verder…
Hoe heeft uw klantinteractie strategie de meeste kans van slagen?
Tijdens het achtste Smart Thinking Seminar passeerden diverse dilemma's de revue.
Klantcontact anno 2020
Hoe ziet het klantcontact er in 2020 uit? SmartCenter blikt vooruit.