Playbook: Zo bouw je een High-Performance Customer Care Center
Ontdek hoe het transformeren van je klantcontactstrategie kan leiden tot meer klantloyaliteit, hogere retentie en zakelijke groei.
Whitepaper: Sourcingstrategie in klantcontact
Het whitepaper Sourcing Strategie biedt een uitgebreide uitleg wat sourcing strategie is, waarom het belangrijk is, en de verschillende vormen van sourcing.
Klantbediening Playbook
“Wij gaan zeker verder om onze dienstverlening te verbeteren. Zo zijn klantreizen geformuleerd, persona’s gemaakt, en gaan we alle touchpoints toevoegen.”
WFM Playbook: De kracht van mensgericht WFM
““Wij gaan zeker verder om onze dienstverlening te verbeteren. Zo zijn klantreizen geformuleerd, persona’s gemaakt, en gaan we alle touchpoints toevoegen.”
Wat semi-overheden kunnen leren van een crisis
““Wij gaan zeker verder om onze dienstverlening te verbeteren. Zo zijn klantreizen geformuleerd, persona’s gemaakt, en gaan we alle touchpoints toevoegen.”
Infographic: klantenservice trends
Ieder jaar zijn er weer nieuwe trends die zich voordoen op het gebied van klantenservice en met deze infographic ben je in één opzicht bij met de opvallendste bevindingen.
Checklist: skills in klantcontact
Uitmuntende klantenservice zorgt ervoor dat klanten ambassadeurs worden van het merk. Maar, daar zijn wel de juiste mensen en skills voor nodig.
5 SmartSteps® naar professioneel & kostenefficiënt klantcontact
Klantinteractie met organisaties waar consumenten enthousiast van worden is vaak snel & gemakkelijk, werkt digitaal perfect en is persoonlijk in de situaties dat het moet.
Insourcen, outsourcen of ‘smartsourcen’?
Klantinteractie met organisaties waar consumenten enthousiast van worden is vaak snel & gemakkelijk, werkt digitaal perfect en is persoonlijk in de situaties dat het moet.